Nuffnang Ads

Saturday, September 25, 2010

BINTANG UTARA

Hrmmm lama tk update blog aku ni....
Hari ni aku nak crite pasal "BINTANG UTARA"
sebab skunk ni kita boleh nampak bintang tu,,,kalau tk percaya korang tengok langit kt luar dh 2 hari aku prhatikn....cantik...langit gelap.....tapi ada satu bintang jeww yg ada...itulah
                                        "BINTANG UTARA"
kata dikawan2 aku lah....sebenarnyer aku ni suka memerhatikan keadaan sekeliling,,,orang kata jenis yg cintakan alam,flora & fauna...Bila aku perhatikan bintang yg brgemerlapan satu2nya di atas langit tu aku rasa tenang jewww,,,tension pun hilanggg.....
  korang tengoklh ape yg aku dpt kongsikn kat sini,,gambar2 mengenai bintang utara ni...atau mengenai binang2 yg ade kt atas langit,,,

    Go to fullsize image
Go to fullsize image Go to fullsize image
View Image

No comments:

Post a Comment